thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

3mars10

Publicerad 2010-03-03 14:21:36 i Allmänt

I hate living without you
Dead wrong to ever doubt you
But my demons lay in waiting
Tempting me away
Oh how I adore you
Oh how I thirst for you
Oh how I need you 


                                                       JAG HAR SMINK PÅ MIG & T.O.M KLÄDER

Varje dag på lovet har jag vaknat vid 20 i 8...hmm väldigt skumt! men pigg är jag i alla fall... MEN INTE MITT VANLIGA HYPER HUMÖR!!! Så allt är bra här.
Idag måste jag i alla fall börja plugga :(
Men imorn drar jag till sala:) vet inte vad jag ska göra där men dit ska jag!
På fredag ska jag ut o röja och vara bakis till KRYSSNINGEN på lördag;)








Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela