thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Modevisning...

Publicerad 2010-03-02 18:13:59 i Allmänt





Min underbara Dalida hade ju en modevisning som PA
Hon som har sytt alla klännigar själv!
Fatta stolt jag är över henne!
snart 3 år sen jag träffade denna underbara människa
allt är Philans fel
kollar man på bilder får den tiden
inser man hur fula vi var
idioter som tyckte att alla killar va snygga
3 år senare och vi är helt underbara
du är den bästa
den jag bråkar med mest
den som vet mest
den jag litar på mest
DU ÄR BÄST JAO!
<3

Kommentarer

Postat av: Dalida

Publicerad 2010-03-03 07:37:55

nej, vad söt du e (a, men det e faktiskt sant med pilan. Vi borde nog gå o köpa ngt som tack i år =) ROZTOZ du e den underbaraste <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela