thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

KRYSSNING 6-7 MARS 2010 <3

Publicerad 2010-03-10 19:26:29 i Allmänt

Har haft den bästaste helgen på jag vet inte hur länge.
Träffade UNDERBARA människor!
Orkar inte vara kär i sånna dagar.
Dom tar slut så fort :(
JAG ÄLSKADE DE I ALLA FALL..
Även om jag inte kommer ihåg ett skit från i Lördags så var söndagen så jävla bra.
Började supa vid typ 2 eller nåt :D
Fisherman friends, tequila och cosmo och så underbart sällskap gör en helt KÄR.
Även om jag saknade DIG
Men på speed datingen glömde jag bort dig.
Dom mest psykade människorna jag träffat.
JAG ÄR ROSA!
Nu lyssnar ROSA på Creed<3<3<3



Glömde min kamera...så bilderna är baxade från Maria :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-27 08:41:42

Du är ju söt som socker:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela