thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Cupcake,lazyass,kryssning & friends

Publicerad 2010-03-02 18:01:02 i Allmänt

JAG HATAR LOV!

asså jag är inte cp, de är bara de att man längtar som fan men sen när man har de så finns de inget att göra:(
Dom senaste dagarna har jag suttit i samma soffa utan smink och knappt rört mig därifrån.
Helt seriöst oxå, och nu efter ett antal chips påsar och antal godis påsar så har jag äntligen orkat mig till datan!
Jag har i alla fall orkat med att baka idag, cupcakes blev de.
Jag hatar att äta de jag bakar så jag vet aldrig hur de egentligen smakar.
Men jag har fått bra respons:)


Nu ska jag ringa till D och snacka om att vi måste träffas snart!
Sen måste jag börja plugga.
Tisdag idag och då har jag asså 3 dagar på mig att plugga lite.
Sen blir de STUDENTKRYSSNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska dra med min Underbara J och den störtsköna M!

Alla har flippat ut märker jag!
Eller alla utom mig då.
och mina vänner.
Jag är så tacksam för mina vänner.
Dom har hjälpt mig igenom så mycket.
<3

Nu ska jag återgå till de jag höll på med innan..
LYSSNA PÅ ¤LESBIANS ON ECSTAZY¤

                                                                                                                




                                                                                                                 TJO BRO'S SEYA BABE!




Kommentarer

Postat av: Travis

Publicerad 2010-03-05 09:11:46

Cups and cakes

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela