thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Min lillasyster, bara min!

Publicerad 2010-01-16 16:55:53 i Allmänt

Jag har en lillasyster! Hon heter Angelica. Hon är 95a och fyller exakt en vecka innan mig. Hon har just klippt sig jättekort. Jag gillade hennes långa hår bättre. Vi är båda jungfrur men vi är helt olika. Hon är en pojkflicka och jag är en girlygirl. Men jag älskar henne ändå. Vet du varför? För att hon är helt enkelt den bästa i världen. Jag saknar tiderna när vi låg och solade på 5te våningen i farfars hus. Dom gångerna när vi låg och snackade skit i 30 graders värme. Dom gångerna när vi satt på balkongen och kollade på när de rann ut lava ur etna. När vi hade musiken på högsta volym och bevittnade stjärnfall efter stjärnfall. Allt jag då önskade har nu gått i uppfyllelse. Angelica är ju kvar i mitt liv. Och de kommer hon alltid att vara. Hon är tjejen som bara lyssnar på Beyoncé i spotify. Hon är tjejen som nu ser ut som mig. Hon är nån jag alltid ansåg vara en mini människa har nu växt om mig. Hon är tjejen som inte bryr sig. Hon har inte smink varje dag. Hon har inte korta kjolar och höga klackar. Hon har uppsatt hår, mjukisbyxor och en stor tjocktröja. Men saken är den att hon inte ens behöver de. Vad hon än sätter på sig så ser hon ändå 100% bättre ut än alla i världen. Vet inte riktigt varför allt plötsligt handlade om henne. Kanske ville jag bara berätta om min underbara lillasyster ANGELICA! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela