thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Lycka

Publicerad 2010-01-04 17:26:08 i Allmänt

Jag tror att jag är lycklig nu. Problemet är att jag tror att det är falsk lycka. Hur vet man om man är lycklig? Lycka betyder väl olika för olika människor. Och jag vet ju inte vad det betyder för mig.
Nej nu orkar jag inte vara filosofisk och skit. Jag är glad i alla fall. Njut!
Igår var jag och kollade på avatar i alla fall. Och jag är ledsen men den SÖÖÖÖG! Fungerade inte ens med bra sällskap. Asså den var ju välgjord som få men handlingen? No way att den ens ligger på topp 100 hos mig.
Men glllllaaaad jag är idag:D:D:D:D:D:D Har varit de den senaste månaden ju!
Men jag pallar inte skriva mer nu puuuuuuusss och gott nytt år och bra jul eller fuck u eller ja hej då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela