thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

VÄLGÖRENHETSGALAN!!!!!!!!

Publicerad 2010-02-13 16:19:40 i Allmänt

SHIT! snack panik, bara 5 dagar kvar nu!! Har suttit i snart 6 timmar för att hitta den perfekta modevisnings låten. Och jag har hittat den. Hmmm eller dom, kunde liksom inte välja! Men bra är dom. Ska gå igenom de med min kompanjon =)
Sen har jag panik över min idrottslektion oxå.. som jag tydligen ska ha samma dag "/ men allt kommer efter showen just nu!
Sen va du ju alla hjärtans dag... fan... egentligen bryr jag mig inte. Hatar liksom sånt jävla äckligt fluffigt skit.
Men för första gången såg jag fram emot att fira de. Med den enda jag skulle bry mig nog om. Men planer förändras, kom ihåg att de va därför jag aldrig gjorde upp dom. Tog dagen som den kom. Och med min tur så löste allt sig.
När du kom in i mitt liv förändrades allt, eller jag i allafall. Jag märkte det inte ens då. Men nu, fan va skönt de är nu, utan dig.
Jag älskar att hata dig
Hatar att älska dig

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela