thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

GRODANSERGEL

Publicerad 2010-02-01 20:19:26 i Allmänt

I fredags blev de utgång till GRODANSERGEL!
Ganskaaaaaaa så kul blev de.

Drog från till min underbara J(vilket bara de tog 3 timmar) sen blev de förfest med
martini-vin-sprite drinkar som var underbara + några cider och sen va de bara att springa till bussen i -20 :D yay va kul!
Helt nya, svin höga och öppna skor i snön. Där snackar vi ren smärta!
Sen fick vi gå as långt till själva klubben och när vi äntligen kom dit blev de till att köa i 1 timme!?!?
Men fan va kul de va när vi finally kom in!


Värsta Will.I.Am wannabeen fick vara vår vän hela natten, sen blev jag kanske lite för vänlig med vissa(A) ahah och vi dansade tills våra fötter sa emot.
Vid typ3 pajade J´s klänning och vi började bege oss hem.
Från 4 till 5.15 sov jag mitt på t-centralen medans J och M snackade med nån random as trevlig snubbe;D
Vid 5.15 kom tåget som tog oss till bålsta <3 underbart
Vid 06.30 va vi hemma.
Jag tror aldrig jag har varit så glad att sparka av mig the party heels och slida in i dröm världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela