thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Mor och dotter delar planer

Publicerad 2010-02-03 19:09:26 i Allmänt

R-Slutaaaaa!!! Nu vet alla vår egna lilla hemlighet :(

M-Ok, vilken hemlis? Det närmaste jag kunde komma var "Alex's mom" men jag är ju ingen MILF! Så det stämde ju inte heller

R-Hhahaha nej du är verkligen ingen MILF... du är en MMFLTAOF(MOTHER MY FRIENDS LIKE TO ADD ON FACEBOOK)

M-Hahahahahaha!! Better than a MILF!

R-Hahhaha nej! Jag ska bli en MILF!! Klart. och sen ska jag gifta mig med Ron Jeremy och vara en avdankad c-kändis som en gång länge sen va med i Big Brother. Sen kör jag och Ron lite hem gjorda filmer. De är de vi lever på!

M-WOW! Vilka planer du har för din framtid. Men det vet du ju att det inte brukar bli som man planerar, det blir bättre! Tänk dig när du gifter dig med honom, det blir som när Anna Nicole Smith gifte sig med den där gamla snubben, mysigt!!

R-Jaaa!? de jag menar liksom! Men Ron är ju en great lover ;) så de kommer inte vara några problem på den punkten och sen har han cash och han är accepterad av min familj(ALEX)

M-Whatever... Jajajajaja bara du e glad så! Vad tycker Christian om din plan då? Har inte han nå't att säga till om då?

R-Hahhaha?!?! Juste han ja....hmm tänkte inte ens på de! men jag har redan sagt att jag ska gifta mig rikt. Jag tror att han skulle kunna vara med på ett hörn oxå. Ron är en förstående man;)

M-http://www.facebook.com/pages/JAG-HAR-VARLDENS-BASTA-MAMMA/198777296546?ref=mf

R-WTF!??! Va kom de ifrån? Tydligen gjorde du inte ett så jävla bra jobb

 




HAHAHAH seriösa familje problem jag har! Men Mami har alltid varit unik, och de har jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela