thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Min bästa vän Tjofee aka Bumbo aka Office!

Publicerad 2010-02-03 02:26:42 i Allmänt

Idag har jag spenderat hela min dag och kväll med min bästa vän Tjofee aka Bumbo aka Office!
He complete mig <3
Bara de att ligga och dryga och snacka skit med nån man bryr sig sjukt mycket om gör en superdupermegaasglad.

Han fick mig att glömma att jag är sur.

Han fick mig att glömma alla läxor.

Nu blir de iallafall att duscha och sen direkt snacka med min älskade vän igen(miss him redan, har vart utan honom i en timma)haha och sen blir det min underbara säng.

Kl är asså nu 02.30. hmm ska upp om 4 timmar känns inte så himla kul...:( nej men nu måste jag gå :D:D
Men neeeeeeeeej, kom just på att jag saknar min älskade kille :( har inte sett honom på mer än en vecka nu ju. Men men skit samma!
Peace out MoFo´s!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela