thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Värme?

Publicerad 2009-10-16 16:52:16 i Allmänt

Hello darlings;)
Ville bara dela med mig att jag har fixat mina naglar...as heta e dom o jag vet att ni ville veta...
Kära Freud drar till värmen på måndag o lämnar oss i kylan..de är ju fan - grader nu..glömmer bort att kylan kommer varje år:(
Man blir ju helt paranoid, fuckad, psykad ja kalla de vad du vill av alla dessa läxor. Det känns som om allla lärarna planerar att lägga in alla prov på samma vecka så att man inte orkar med nån...pain pain..Men de är de sista året!! Jippie...then im out of here!! Drar till landet långt borta med människorna ingen visste fanns och där drinkarna flödar och solen aldrig går ner... Vilket landet är vet jag inte än men dit ska jag i alla fall..
Nu är i alla fall lokal och ljud och ljus bokade för projekt arbetet!! OMG! VA DUKTIGA VI HAR VARIT! nu ska jag bara snacka om hur det kommer bli med modevisingen!



<3The Used-On The Cross<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela