thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Bombobear where are u, Darling?

Publicerad 2009-10-04 14:37:26 i Allmänt

Saknar min bombobear.....eller nej nu ljög jag...
Kyssar o hångel betyder väl inget? Eller? Jag menade de inte men de förstår du inte...jag är inte ledsen om jag förlorar dig som vän...:/ bryr mig faktiskt inte..men såra inte honom för de..
Bryr mig inte om dig, bryr mig inte om nån egentligen! Eller jo om mig bryr jag mig alltid..kärlek till mig..
Starta bråk, de kan du...skylla på mig,ja de e ganska enkelt eller hur? Men jag  gör  oftast inga fel...nu fick jag min hämd...Och du är du krossad...sa ju att du inte skulle såra mig,,
Nu drar jag till italien och lämnar er suckers i detta svinkalla land med inga känslor....
Italien i mitt hjärta...jag har insett att sverige bara orsakar smärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela