thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Pain,both in heart and head

Publicerad 2009-11-03 14:52:45 i Allmänt

Min huvudvärk är inte att leka med..:( och halsen! Vet inte senaste gången jag var sjuk, men nu är det tydligen min tur igen...Drog till skolan av en anledning jag inte har en aniing om. Kanske ville jag prata ut!? Skulle ju göra prov idag..men jag klarade inte av att sitta och ens försöka göra mitt bästa  när man mår så här:/
Men vilket underbart lov jag har haft..eller mestadels av tiden i alla fall...första helgen va jag ju som sagt på topp på pilot!
Sen i lördags drog jag till statt..kanske inte de roligaste då man gjorde saker man ångrar, men vafan livet ska ju levas, och om man lever gör man väl misstag! Träffade i alla fall sånna man inte sätt på år och dag!
Och hela söndagen spenderades i soffan, då man inte va direkt på topp, med att se på filmer...och många sånna.
Såg Bride Wars,2012:supernova,epic movie! ja massa sånna slapp filmer..nu ligger jag i soffan hos mamma och kollar på Zombieland!
Snart ska jag plugga!Ja jag vet lite otippat, men men. Har ju så mycket nu!
1.Historia, föredrag om asiatisk person.
2.Italienska,läxa.
3.Religion,skriva om Jesus? Ingen aning ska i alla fall tydligen läsa bibeln.
4.SvC,powerpoint presentation+alla uppgifter.
5.SvB, prov.
6.SvB, nationella muntliga o skriftliga.
Ja de va nog allt just nu, som jag vet om..


Dagens låt:Space Cowboy-Boyfriends hates me.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela