thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Musik är det som får mig att leva!

Publicerad 2009-11-05 15:47:37 i Allmänt

Sjuk som fan...vet inte riktigt varför eller vart..bara det faktum att allt i mig gör ont! Men ändå inget speciellt!? Gick i alla fall hem idag oxå. Imorn har jag ju historia muntliga grejen! Måste fixa den, myttade ju till läraren och sa att den redan va gjord, haha fan oxå!
Så nu sitter jag hemma och farmar, medan jag käkar pizza och kollar på sunset tan!
Var och handlade julklappar nyss :D hittde en till min kära broder...funderar starkt på att skippa julen i år..u know..skita i presenter o sånt...ska ju ändå inte vara i Sverige då!
Men nu ska jag dra o kolla klart på mitt SUNSET TAN .. drömma om tanade människor, sol, bad och allt som inte har något med äckel Sverige att göra.
Kolla nu snöar de oxå..


                                                              Dagens låt: Atreyu-Blow                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela