thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Ensamheten o jag går inte bra ihop!

Publicerad 2009-11-25 16:07:29 i Allmänt

Hatar att vara ensam...:( Finns ju inget att göra...har typ duschat o kollat på tv:n hela dagen...Loggar in på facebook typ varje minut, men ingen är typ inne..Sätter på musik och stänger av sätter på tv:n o stänger av o sätter på musik igen....ooo klarar inte av tystnaden. Fick nyss för mig att jag måste hitta en klänning så nu dödar jag lite tid medans jag letar på nelly.com.
Jag längtar till helgen som aldrig förr... 
Bridezilla för hela slanten vafan...ska aldrig gifta mig, men jag har insett att jag är värsta schizzo...........ok jag vet cpcp men jag har kommit fram till att det finns både jag och Cassandra o Maddy...Maddy är den snälla, harmlösa ängeln som hjälper alla, Cassandra är the devil, hon dricker och bråkar och är den största subban....
Känner oxå att det här inlägget har spårat ut nu pga av min ensama stund så tjaaaaaa

PussKram            Rosa 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2009-11-26 20:29:27

haha dina inlägg!

Postat av: Freja

Publicerad 2009-11-26 20:29:35

haha dina inlägg!

Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Publicerad 2009-12-28 20:34:22

Ha en bra kväll!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela