thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Coca-Cola<3

Publicerad 2009-11-24 19:59:07 i Allmänt

Älskar att vara en subba som torterar folk..:D Fick värsta en craving för coca cola o tvingade Tony att dra och köpa de...tog ett tag men jag bröt till slut ner honom..!! Nu sitter jag alltså här med min cola o lyssnar på den bästa musiken...
1.Time and again-Corroded
2.Buffalo Blues-Maskinen
3.Son of lies-Aiden
4.Two become one-Atreyu
5.Vals för satan-Kent
Åhh musik<3 det är asså hela mitt liv..
Känner att jag redan taggar för Tensta på lördag, den dagen kommer jag aldrig glömma har jag bestämt..:D J&F&R&A hah ett vinnande team tror jag..<3
Helgen va nog den mysigaste på länge ;) Massa mys <3
Nu undrar jag varför jag sitter här och skriver när jag borde plugga...jag som nästan ens aldrig gör de "/

PussKram   ROSA

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela