thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Waiting for SOMETHING!!?!

Publicerad 2009-06-11 09:08:13 i Allmänt

Nu sitter jag här i skolan och jag har ingenaning om varför! Varför är jag här när ingen annan är här?Va är det här? De är typ 3 pers i hela skolan....Men men jag vet inte ens om jag har några lektioner idag! Hoppas D kommer för jag vågar inte ens hoppas att O kommer! Dagen igår va helt psykad!O fick för sig att han skulle ringa min reserv....och drygade som fan med honom och han som den väldigt aggressiva personen han är lackade totalt och där försvann min väg bort härifrån :( Vet inte om man ska gå på avslutningen imorn!? Jag menar vad är poängen när man går i 2:an?Komma dit gå till kyrkan och dra hem? Dom härligaste männinskorna kommer inte ens komma! Men men nu ska man väl göra något nyttingt medans man väntar så om du ser mig i Cafeterian och läser Piraya så inser du min situation XD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela