thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Underliga människor

Publicerad 2009-06-18 22:54:36 i Allmänt

Jag är så himla trött....funderar på att bara gå och lägga mig.....Men jag måste vara alert och vaken med den här mördar maskinen i huset...varje gång den skäller tror jag att den kommer att döda mig och jag får en mindre hjärt attack.
Jag vet inte riktigt allt är så udda nu för tiden och jag har blivit så himla trött och feg. Typ igår ringer nån vid 2.33 på natten asså gudars jag däckade typ 5 timmar innan men so what i alla fall så vågade jag inte svara, jag vet inte riktigt varför men de va dolt nr och så....trodde väl typ att de va ett av dom underbara fyllesamtalen jag ofta får men varför dolt nr?? sen gick jag in på min bdb och vad ser jag om inte de läskigaste inlägget :


 Obesvarat Anonym   tor 11 jun, 21:11
Klart jag sviker , jag kommer ta bort denna sida för privata bruk enbart för att framkalla den sofistikerade sidan som fattas inombords. Detta är det sista medelande du kommer få inom "Bilddagboken" . PUSS!


Asså vad menas med det?? Jag är nog psykisk sjuk eller nåt men allt för många sånna här saker händer mig väldigt ofta!!Men sen får folk oxå för sig att jag är uppe hur länge som helst och messar mig vid 3 på morgonen? Och inte viktiga mess utan dom mest störda messen som va gör du gumman eller har du kul? för jag har tråkigt!.......bara så ni vet så hatar jag dom the end!
Om ni har lika tråkigt som mig så måste ni gå in på dne här sidan och spela de hät spelet men p.s. man blir beroende
http://www.popcap.com/games/free/alchemy

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela