thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

MUSIK!!

Publicerad 2009-06-20 18:27:48 i Allmänt

I morn drar jag och shoppar!! Länge sen jag köpte nåt egentligen men nu ska jag fan shoppa ihjäl mig<3 Och idag kom min kära far hem...jag har inte sett han på såå länge så me like it a lot och jag gillar de ännu mer när han sa att jag skulle få köpa precis vad jag vill på våran shopping tur imorn:)<3<3 kan gå åt skogen för hans del men what the hell jag förtjänar de....Dock kanske lite konstigt att jag shoppar med min pappa, men min pappa är bäst..Och jag vet jag är nog "Pappa betalar typen" but i love it :D Men en ny mobil blir det säkert inte kanske för att jag bara på några månader har avverkat 3 st men jag är inte den enda min syrra och brorsa har oxå fått nya och min pappa oxå så de är typ de som går åt i min fuckade familj!
Just nu suger sommaren...vi har som sagt en mördarhund som hatar mig,de är as kallt och sämst väder och jag har inget att göra....jag längtar bara tills jag drar till Italien!!!Och jag undrar om jag verkligen kommer komma tillbaka!Asså jag ser ingen mening i att vara i Sweden?!Jag menar att man kan leva där medans här ja...här fryser man bara och alla är så himla kalla...och dont get me wrong de e jag oxå men därför passar jag såå mycket bättre där nere där alla har ett hjärta av guld...då syns i alla fall jag!!! Folk ser mig!! Här i sverige lever jag inte livet....men men här ska inte jag sitta och drömma utan jag ska fokusera på min kära shopping tur imorn!!!!
Just nu älskar jag svenska artister så jag vill passa på att dela med mig av dess härliga människor:
1.Plan Three
2.Early To Bed
3.Union Square<3
4.Sonic Syndicate
5.Skumdum-War is Money<3
6.Nomy
7.LOK!?
1.Useless ID-mouse in a maze
2.Fakie for nothing<3
3.The Swellers
4.New Pokerface
5.Autpilot off<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela