thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Stresssssss.......

Publicerad 2009-06-02 20:21:27 i Allmänt

Mitt liv går i hög varv nu....stress stress stress. Nu är allt klart, jag ska flyttafrån en stor villa med eget jätte rum till en liten 5:a i SALA?? Bra Dåligt? vem vet...de jag vet nu är att flytten blir den 1 Juli och veckan innan ska vi nu tydligen skaffa hund? Hund nu? Ja deras tankegångar förundrar mig. Sen ska jag ju åka till Italien i en månad och sen har vi ju alla prov som lärarna har lagt in den sista veckan....säkert bara för att jävlas.
Men men sånt är livet eller hur:D Nu ska jag gå och plugga Historia! Eller jag kommer nog fastna framför My new BFF hahah jag vet att jag är en tönt BUT I LOVE IT <3
Peace out homies!!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-06-02 21:04:32

Kul med en blogg Rosa :D <3

Postat av: Freja

Publicerad 2009-06-02 21:28:34

roz sluta skriv hjärtan! du spelar snäll! HAHAHAHA!

Postat av: Rosa

Publicerad 2009-06-03 17:40:07

<3 Jag är snäll hahah

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela