thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Lobel½

Publicerad 2009-06-23 00:34:08 i Allmänt

Oj juste jag glömde hela anledningen till varför jag satte mig vid datan. Det kanske förklarar rubriken till de andra inlägget. Jag har nog den sjukaste människan i mitt liv! Han heter Lobel! Lobel och jag är som 2 possetiva poler= de finns inget negativt! Han är den där killen som skriver dikter om alla han känner. Han har just berättat en för mig! Not so nice om ni förstår vad jag menar...han är killen som använder raggningsrepliker lika gammla som Pihlans (nya) fru! Du är som lördags godis på en fredag! Love is in the air!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-23 12:18:09

MmmI know! Vill ha dem!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela