thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Lobel!

Publicerad 2009-06-23 00:01:50 i Allmänt

Idag åkte jag till Uppsala för att vara med den underbara lill Hitler....som berättade allt om sina äventyr i kos!! Underbart!! Jag känner faktiskt att man nog ska åka bort själv nån gång dit eller nån annanstans..Sen drog vi och hon åkte hem och lämnade kvar mig som fick vänta på min buss som skulle komma men så snart bussen va där insåg jag mitt stora(och allt för vanliga misstag) att jag läste fel och att den inte gick hela vägen fram så då fick man ju vänta 2 timmar.....efter X antal cigaretter och högsta volym på mobilen kommer äntligen bussen...jag går på och inser mitt andra misstag....men såklart inte då utan när jag går av för tidigt i tron på att man skulle byta buss....smarta jag inser de inte fören bussen åker iväg igen..och jag tänker :ingen panik jag kan bara inga mamma men nej mobilen har lagt av...kanske pga mitt överlyssnande på fakie for nothing...så då är vi där:Jag ensam i en äcklig småstad en halvtimme med bil från mitt kära hem ingen mobil och inga jävla människor ute,,,,vad ska jag göra??Lifta?? Hahah tänkte jag oxå på,,,så himla kul oxå när vi just snackat om de....Men nej jag får en panikattack, sätter mig på en parkbänk och ser mitt liv passera framför mina ögon...Nu kommer de sjuka ..en bil kommer upp stannar och tutar...jag går in i bilen JA JA jag vet ahah men jag gör de i alla fall och under resan snackar killen ¨på som fan och känner tydligen mig! Jag har ingen aning om vem han va men de fick jag ju reda på sen...han och jag hade tydligen vart på en fest för några veckor sen...Men i allafall så sjutsade den där underbara människan mig hem och va nog den trevligaste människan ever så jo på nåt sätt blir mina misstag alltid bra i slut ändan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela