thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Långsammaste dagen i mitt liv...

Publicerad 2009-06-17 15:55:48 i Allmänt

Nu har vi fått hunden!En hund som vi kommer ha i en månad...som en prov hund medans familjen åker på semester. Jag är sååå jävla rädd för hundar så mitt första möte kanske inte var helt perfekt.
Jag saknar skolan!!haha orden jag aldrig trodde jag skulle säga men men....och vad händer när D åker på fredag oc kanske inte kommer tillbaka.....Men såklart hon kommer tillbaka till lilla mig..Ingen skulle klara sig utan mig!
Dagarna går såå himla sakta nu......jag är såå uttråkad och haar typ inget att göra....jag skulle nog ha skaffat ett jobb eller nåt speciellt eftersom jag blir så himla rastlös så fort. Jag känner mig som värsta luffaren nu när man sitter 24/7 i pyjamas med håret uppsatt och inge smink...Gud jag måste göra nåt...visseligen så sminkar jag mig så klart varje dag och har aldrig håret uppsatt men men ni forstår vad jag menar. Jag funderar på om man skulle kunna fixa biljetter till metaltown eller nåt... Jag måste hitta på nåt jag kan inte sitta still.
Jag får nog gå ut på en promenad med den nya hunden!!!!
Morris<3Jag
HAHA vi får nog jobba på vår relation..

Kommentarer

Postat av: Miss D

Publicerad 2009-06-18 08:03:54

Åhh Roz jag tror oxå ja kmr tbx till dig, för skolan alltså ;P men ja åker inte på fredag jag åker idag kl.19.00... Det blir några klockor och e det ngt mer så e det bara o sms:a

PUSS

Postat av: Miss R

Publicerad 2009-06-18 12:24:00

:( Klockor<3 mi like men drar du nu??:( me gonna miss u!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela