thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Italy here i come!

Publicerad 2009-06-24 16:14:32 i Allmänt

Just nu är jag ssåååå glad!! Har just fått reda på att Italien resan faktiskt blir av!! Underbart tycker jag.....allt på grund av min kära syrras åksjuka så blir de med flyg oxå.....nu måste jag bara beställa resan och så bär de av....3 underbara veckor!!
Men just nu kan jag inte klaga på de Svenska vädret för de är ju as varmt!! Har legat och solat i 1 timme och redan blivit pepparkaks brun!
Jag har sår över hela kroppen...små irriterande mini sår....ett mellan brösten som hunden gjorde när den skulle hoppa upp på mig..alla försöker övertala mig om att de vill leka men fuck no jag vet att den ville slita av halsen på mig men men...resten av såren är skapade av den underbara Alexander som rivit och bitit mig hela veckan "på skämt" och nej han e inte en hund ...
Nu tänker jag nog se på en film och sen ska jga försöka läsa lite av dom böckerna jag köpte..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela