thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

HatKärlek

Publicerad 2009-06-11 20:19:59 i Allmänt

Ok nu ska jag komma ut och för kanske första gången säga sanningen.....Jag är kall visst men på den senaste tiden har alla helt mirakulöst märkt det som om det va en nyhet...sanningen är att jag har en stor anledning för att vara det....jag har gått igenom mycket....igen kommer någonsin fatta så sluta försöka....jag hatar dom som försöker fatta eller säger att det kommer gå bra. Kan inte alla bara inse att anledningen till att jag är som jag är och klistrar på ett fucking leende varje dag är för att jag inte vill ha eran hjälp. och för att jag tydligen klarar det själv. Dom som jag väljer att berätta mitt liv till är väldigt få. Jag kommer aldrig att älska. Det är kanske svårt att förstå men om nu ni hade blivit sårade av dom ni trodde att ni älskade mest så är det ett under att jag fortfarande är nära dom människorna och ni kanske skulle förstått. Det var en fasad, men ju mer tiden går blir det en del av ditt liv, den äter dig innefrån, tar bort allt mänskligt och lämnar kvar något folk inte gillar, nådot dom anser omänskligt och jag ser som en styrka, en del av mig som får mig att klara den eviga vardagen. Jag kanske är ego och självisk men det har blivit jag. Och för dom som vet vem jag verklige är under allt och verkligen ser MIG så vill jag bara säja att jag avgudar er och undrar hur ni kan vara med nån som mig...att ni tar er tiden.<3 till er!

Kommentarer

Postat av: Solange Saavedra

Publicerad 2009-06-11 20:29:48

Hej! Har Frågestund just nu på min blogg.

Du får gärna fråga hur många frågor du vill, och hur privata som helst, bara det inte går för mycket över gränsen.



Passa på o fråga nu om du har lust (:



Kram!

Postat av: F

Publicerad 2009-06-18 23:15:32

<3

Postat av: Rosa

Publicerad 2009-06-20 19:14:00

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela