thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

....

Publicerad 2009-06-03 18:40:02 i Allmänt

Nu är den här underbara dagen tydligen slut:( Nu får jag tydligen inte flytta Sala utan måsta flytta med pappa till Märsta!? Asså gud va alla helt plötsligt bryr sig om mig...och mitt liv. Jag ska måste nog inse att jag måste göra egna val och sluta förlita mig på att andra gör dom åt mig....jag funderar starkt på att ta K's råd och flytta in med han......Men vafan va jag är lack på att inte ha cash och kunna leva mitt eget liv....

Jag menar jag vill bara att alla slutar bry sig om mig och vad jag gör! Jag menar hallå jag är inte 10 längre men de verkar all tro utom när jag ska ta ansvar då är jag gammal nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela