thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

EN UNDERBAR DAG!!!!!<3

Publicerad 2009-06-03 17:52:09 i Allmänt

En underbar dag idag!!! Har hänt nåt som jag aldrig trodde:D och nej jag är inte kär eller har blivit mirakulöst botad från min elakhet (sånt kan man bara drömma om) Nej men ibland händer det bara <3 UNDERBAR DAG!!!!! Det är sånna här dagar man önskar att livet gav en varje dag men tydligen inte så jag tänker njuta så länge jag kan......Jag börjar inse meningen med livet....SVAR:umgås med dom mest psykde människorna du kan, destå mer destå bättre ;D Såg btw Yes man som var en underbar film......var i heby i 5 timmar med ett par psykade peeps, kom till sala och var med en till i 2 timmar och har messat med en annan hela livet :D haaahaaa jo sen så återstår de faktum att jag har prov imorn och måste plugga men men vem fan orkar bry sig en dag som denna !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela