thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Beyoncé-Diva

Publicerad 2009-06-07 18:11:23 i Allmänt

Beyoncé-Diva!! Den absolut bästa låten just nu!!! Lyssnar sönder den!! Idag har jag vart och shoppat men det blev inte så mycket...en Marilyn Monroe tavla och 2 böcker(Historiens största mordgåtor o Bergdorfblondiner) Så nu har man något att läsa under lovet. Sen så käkade jag pizza och är jätte stolt för att jag har läst igenom Historian en gång!! Sen ska jag bara läsa 50 ggr till och sen kanske jag är redo för provet imorn(fingers crossed) Nu är jag avis på F som ska dra till Kos!! På tisdag !! Nu har jag ju oxå fått reda på att D inte ska på avslutningen så då får jag väl gå ensam:(Eller inte dra alls men men får tänka posetivt och de är ju att det snart är LOV!!:D Peaceout Homies...Ha de über bra nu allesammans

Kommentarer

Postat av: D.K

Publicerad 2009-06-10 12:56:44

Roz du kmr att ha det fett kul med J och A som förra året och förresten har jag sagt att du har gjort mig beroende av Beyoncés nya låt ;P

Du får ha det så skönt hela sommaren <333

Postat av: Rosa

Publicerad 2009-06-10 17:29:45

Underbart!! Nej men jag ska ju vara med O och L och dig och F <3<3<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela