thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Rasta man!

Publicerad 2009-07-02 23:18:48 i Allmänt

Nu har min kära mor flyttat ut och vi alla är kvar...va och såg på hennes lägenhet idag...eller radhus eller va de nu är men de va as fint men men.....karma sucks för just nu sitter hon där ensam med hunden och vi är alla här..
Igår va de en väldigt körig dag åkte först till uppsala och fikade med underbara personer...sen drog jag till märsta och där har jag ingen aning om vad vi gjorde..sen drog jag till Bålsta och var med den underbara J!! Hon har precis kommit tillbaka från italien och var brun som faan så nu måste jag steka!!! Jag som trodde jag va fett brun va en blek avbild av henne:D
Sen har jag en dålig nyhet att berätta....rasta man hatar mig:( Vi som hade dom mest meningsfulla stunder :(Allt de där snacket om Peace i världen och att 70-talet rockade(han borde veta för han va född då) Alla dom stunderna är borta :(
R.I.P <3 RASTA MAN!!

Kommentarer

Postat av: Angela

Publicerad 2009-07-13 19:33:49

oj oj, hur kommer det att morsan din har flyttat?? har iofs inte pratat på länge eller hört ngt.

men hoppas allt e luugnt.

Kramsi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela