thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Trönö

Publicerad 2009-07-22 18:02:21 i Allmänt

I fredags drog jag med F&A&A till Trönö! Gudas va underbart de va. den första dagen va de ju hur fint väder som helst...och va ska man göra då om inte att grilla! Så himla fucking nice! Sen när dryckerna kom in i bilden så kanske de inte va lika nice..men men va gör fyllesamtal och ett evigt ovetande när man har så härligt? Typ inget!! På lördagen va jag så himla trött att de inte va sant så jag tror att nästan hela dagen spenderades i sängen! På söndagen blev de ganska dåligt väder men de va dagen vi skulle hem =( Inte så kul...hade till och med för mig om att jag gjorde planer på att bo där under mina sämre fylle stunder..Sen kommer man ju hem=( och då ska man ju tydligen cykla till östa? asså man ba
vad?Jag skulle inte göra de för 2 miljoner och du tror jag gör de för dig?? haha dream ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela