thepinkcloud

På äventyr i Seoul!

Springrace på kvällen!

Publicerad 2009-07-27 22:10:39 i Allmänt

Dagen började som alla andra...jag vakna upp hemma hos nån annan! haah underbart! gårdagen spenderades i ljusterö och när jag kom hem så ringde Miss D till mig!! Klart de bästa eftersom jag inte har snackat me henne på flera veckor..sen skulle vi dra och köpa glass och på vägen hem så fick jag för mig att vi skulle ha en springtävling! jag och A började och då blev de lika och då fick pappa för sig att han skulle vara med också....då ställde vi oss alla på led och klara färdiga gå och pappa blir knuffad hahha av min kära Angelica!! haha de gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rosa D'Amico

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela